FAQs
Πως μπορώ να παραγγείλω από το OmegaOne.gr ;
Το OmegaOne.gr έχει σκοπό την παρουσίαση της επιχείρησης μας και των προϊόντων μας. Η επιχείρηση μας παρουσιάζει τον κατάλογο της μέσω του διαδικτύου αλλά δεν διενεργεί ηλεκτρονικό εμπόριο. Μέσω της λειτουργικότητας του OmegaOne.gr μπορείτε να φτιάξετε μια λίστα με τα είδη που επιθυμείτε και να λάβετε απευθείας μία προσφορά από εμάς. Επειδή τα είδη μας απευθύνονται σε επαγγελματίες και στην αγορά της χονδρικής, πριν την πώληση πρέπει να διευκρινιστούν πολλές λεπτομέρειες όπως η διαθεσιμότητα, τεχνικές λεπτομέρειες, λεπτομέρειες σχετικές με την μεταφορά και την παράδοση κτλ. Μια επαγγελματική συνεργασία απαιτεί προσωπική επαφή με τον πελάτη έστω και τηλεφωνικά για να καλυφθούν σωστά οι ανάγκες του. Αποφασίσαμε λοιπόν να μη λειτουργούμε σαν απρόσωπο supermarket και σας καλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας αφού διαλέξετε τα είδη που θέλετε ώστε να σας εξυπηρετήσουμε προσωπικά.
Με ποιους τρόπου μπορώ να πληρώσω για τα είδη που ενδιαφέρομαι;
Η επιχείρηση μας μπορεί να δεχθεί τραπεζικά εμβάσματα στις τράπεζες Εθνική, Alpha Bank και Eurobank. Ακόμη μπορούμε να δεχθούμε πληρωμές με πιστωτικές κάρτες στην έδρα μας.
Για τα είδη που δεν είναι ετοιμοπαράδοτα η παραγγελία μπορεί να γίνει με προέμβασμα 50% της αξίας και εξόφληση όταν αυτά είναι έτοιμα για παράδοση.
Οι χαμηλές τιμές μας και το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών δεν μας επιτρέπουν να προσφέρουμε πιστώσεις. Όλα τα είδη εξοφλούνται πριν την παράδοση.
Τι ισχύει για τις αποστολές (μεταφορικά έξοδα & ΦΠΑ) ;
Για παραδόσεις στην Αθήνα
Τα είδη μας μπορείτε να τα παραλάβετε απευθείας από την έδρα της επιχείρησης μας κατόπιν συνεννόησης για το χρόνο παράδοσης. Ακόμη μπορούμε να στείλουμε τα είδη στο χώρο σας μετά από συμφωνία. Η χρέωση ή όχι μιας τέτοιας αποστολής εξαρτάτε από τον τόπο παράδοσης, το ύψος και το είδος της παραγγελίας.
Για παραδόσεις στην υπόλοιπη Ελλάδα
Η επιχείρηση μας θα παραδώσει χωρίς επιπλέον χρέωση τα είδη που θα παραγγείλετε στη μεταφορική εταιρεία / πρακτορείο της επιλογής σας στην περιοχή των Αθηνών. Το κόστος της αποστολής από το πρακτορείο μέχρι τον τελικό προορισμό βαρύνει τον παραλήπτη / πελάτη. Η επιλογή του πρακτορείο ή της μεταφορικής εταιρείας μπορεί να γίνει με δική μας πρόταση αλλά αποτελεί πάντα επιλογή του πελάτη / παραλήπτη. Η επιχείρηση μας αναλαμβάνει την ευθύνη μόνο για τις μεταφορές που κάνει με τα δικά της μέσα.
Για να εκδοθούν τιμολόγια με εκπτωτικό συντελεστή ΦΠΑ θα πρέπει η επιχείρηση να διαθέτει τις Νόμιμες Προϋποθέσεις και τα Τιμολόγια-Δελτία αποστολής να σφραγιστούν από Μεταφορική Εταιρεία που βεβαιώνει την παράδοση σε τόπο στον οποίο ισχύει μειωμένος ΦΠΑ.
Για πωλήσεις στην Ευρωπαϊκή ένωση
Αν είστε επιχείρηση με έδρα σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και διαθέτετε έγκυρο ΑΦΜ (VAT registration number) το οποίο να μπορούμε να εξακριβώσουμε στο σύστημα VIES και υπό την προϋπόθεση ότι η πληρωμή θα γίνει μέσω τραπεζικού λογαριασμού από Τράπεζα του Τόπου Προορισμού και η φόρτωση θα γίνει σε μεταφορική εταιρεία που εκδίδει τα Νόμιμα Παραστατικά ( πχ CMR ) τότε μπορείτε να αξιοποιήσετε τη δυνατότητα τιμολόγησης χωρίς ΦΠΑ.
Σε κάθε άλλη περίπτωση η τιμολόγηση θα γίνει με τον κανονικό συντελεστή ΦΠΑ που ισχύει στην Ελλάδα.
Για τους πελάτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης μπορούμε να ετοιμάσουμε επίσημη Οικονομική Πρόταση – Proforma Invoice με διαφορετικούς όρους παράδοσης-τιμολόγησης (Incoterms) που να περιλαμβάνουν τη χρέωση της μεταφοράς εφόσον το επιθυμούν. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα, η ευθύνη της μεταφοράς και η επιλογή του μεταφορέα, βαρύνουν τον πελάτη.
Για πωλήσεις σε Τρίτες Χώρες (εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης)
Η επιχείρηση μας είναι σε θέση να ετοιμάσει επίσημη Οικονομική Πρόταση – Proforma Invoice με διαφορετικούς όρους παράδοσης-τιμολόγησης (Incoterms) που να περιλαμβάνουν τη χρέωση της μεταφοράς εφόσον μας ζητηθεί. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα μεταφορικά έξοδα, η ευθύνη της μεταφοράς και η επιλογή του μεταφορέα, βαρύνουν τον πελάτη.
Η Τιμολόγηση για προορισμούς Τρίτων Χωρών γίνεται χωρίς χρέωση ΦΠΑ εφόσον τηρούνται όλες οι Νόμιμες Προϋποθέσεις από τον πελάτη και τους λοιπούς εμπλεκόμενους στην εξαγωγή (εκτελωνιστές, μεταφορικές εταιρείες).
Ο πελάτης θα πρέπει να λάβει υπόψη του ότι ακόμα και όταν η επιχείρηση μας κατόπιν συμφωνίας έχει αναλάβει τα έξοδα μεταφοράς και προώθησης των εμπορευμάτων στον τελικό προορισμό, στις χρεώσεις αυτές ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ έξοδα εκτελωνισμού στο τελωνείο προορισμού, δασμοί και φόροι της χώρας προορισμού, σταλίες, πρακτορειακά δικαιώματα ή άλλα έξοδα που επιβάλλονται μετά την άφιξη των εμπορευμάτων στον τόπο προορισμού.
Έχω Εγγύηση για τα προϊόντα και για πόσο χρόνο;
Όλα μας τα είδη καλύπτονται από εγγύηση ενός έτους εκτός από τα μεταχειρισμένα, τα είδη στοκ και τις ειδικές προσφορές. Τα εξαιρούμενα είδη θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν κάτω από συμφωνημένες προϋποθέσεις μόνο όταν αυτό αναφέρετε στην γραπτώς στα παραστατικά πώλησης.
Η εγγύηση προσφέρεται βάσει των όρων του κατασκευαστή κάθε είδους και καλύπτεται με ευθύνη του κατασκευαστή ή του εισαγωγέα ή του αποκλειστικού αντιπροσώπου.
Στα είδη που εισαγωγέας ή κατασκευαστής είναι η επιχείρηση μας η εγγύηση καλύπτεται από εμάς. Για όλα τα υπόλοιπα καλύπτεται με τη μεσολάβηση μας για τη διευκόλυνση του πελάτη αλλά όχι με δική μας ευθύνη ή κόστος.
Όπου αυτό ισχύει τα είδη περιλαμβάνουν στη συσκευασία τους τα αντίστοιχα έντυπα.
Ο χρόνος κάλυψης της εγγύησης ξεκινά πάντα από την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού.
Ο τόπος τεχνικού ελέγχου και υποστήριξης είναι η έδρα μας. Οδοιπορικά τεχνικών και κόστος μεταφοράς ειδών για τεχνικό έλεγχο δεν καλύπτονται σε καμία περίπτωση.
Αναλαμβάνετε τεχνικές εργασίες στο χώρο παράδοσης;
Η επιχείρηση μας δεν αναλαμβάνει καμία τεχνική εργασία στο χώρο παράδοση χωρίς προηγούμενη ειδική συμφωνία. Οι συνδέσεις των συσκευών στα δίκτυα ηλεκτροδότησης, υδροδότησης, αποχέτευσης, αερίου κτλ ΣΕ ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν γίνονται από δικούς μας τεχνικούς.
Αν χρειάζεστε τεχνικούς για τέτοιου είδους εργασίες μπορούμε να σας συστήσουμε συνεργαζόμενα πρόσωπα και συνεργία, εξωτερικούς συνεργάτες, από τους οποίους μπορείτε να ζητήσετε προσφορά και να διαλέξετε όποιους καλύπτουν τις δικές απαιτήσεις και προϋποθέσεις.
Μπορώ να επιστρέψω κάποιο είδος που αγόρασα;
Επιστροφές ειδών μπορούν αν γίνουν δεκτές μόνο κατόπιν ειδικής συμφωνίας και μόνο σε περίπτωση που τα είδη δεν ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές βάσει των οποίων πουλήθηκαν.
Σε καμία περίπτωση δεν γίνονται δεκτές επιστροφές στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Αν τα είδη έχουν παραγγελθεί και κατασκευαστεί σε ειδικές διαστάσεις κατόπιν υποδείξεων του πελάτη
- Αν τα είδη έχουν παραγγελθεί από καταλόγους εργοστασίων του εξωτερικού ή της Ελλάδας, ειδικά για λογαριασμό του πελάτη και η περιγραφή των τεχνικών χαρακτηριστικών που έχει εγκρίνει ο πελάτης, δεν διαφέρει από το τελικό προϊόν.
- Αν τα προς επιστροφή είδη έχουν χρησιμοποιηθεί ή λειτουργήσει ή αν έχουν συνδεθεί με δίκτυα παροχής νερού και ενέργειας.
- Αν έχουν αφαιρεθεί τα προστατευτικά υλικά από τα είδη ή αν δεν βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία.
- Αν τα είδη πουλήθηκαν σε ειδική τιμή όπως για παράδειγμα τα μεταχειρισμένα, τα είδη στοκ και τα εκθεσιακά που προσφέρονται με έκπτωση
Σε κάθε περίπτωση το κόστος μεταφοράς των προς επιστροφή ειδών βαρύνει τον πελάτη.
Για τα επιστρεφόμενα είδη η επιχείρηση θα εκδώσει πιστωτικό Τιμολόγιο ώστε ο πελάτης να πραγματοποιήσει άλλες αγορές από την επιχείρηση.
Η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να πιστώσει στον πελάτη μικρότερο ποσό από αυτό της αρχικής αγοράς σε περίπτωση που κατά την παραλάβη των προς επιστροφή ειδών διαπιστωθεί μείωση της αξίας τους (χρήση, κακή συσκευασία, φθορά κτλ).
Χρηματικά ποσά δεν επιστρέφονται.
Τα στοιχεία της επιχείρησής μας βρίσκονται στην ενότητα "Σχετικά με Εμάς"
Για πληροφορείες σχετικά με τους όρους χρήσης του Δυκτιακού Τόπου OmegaOne.gr πατήστε εδώ.